woensdag 9 februari 2011

Devil in Disguise

devil-in-disguise1

De tube van vrouw + duivels is bij mij te downloaden.
De achtergrond(en) en de boom komen uit Rons Grunge Bundle. De "severe pattern" heb ik ge-upload en kun je bij mij krijgen. Pas op met het zoeken naar Rons Grunge Bundle op het internet. Het meeste is illegale waar. Waar je 'm kunt kopen weet ik niet. Het sterft van de links die de Rons Grunge Bundle aanbieden, maar waar de originele link staat ????
Ik heb dus 2 achtergronden uit de Rons Grunge Bundle gebruikt: een severe pattern en een grunge overlay. Een grunge overlay die hier op lijkt heb ik al eens eerder ge-upload.
Verder heb ik nog wat scraps uit de kit The Witches' Den gebruikt van Vaybs: de vuurkorven, een wolk en een hek.

Hieronder een klein stukje uit de "severe pattern":

preview

Geen opmerkingen: