woensdag 24 november 2010

Natural Spice

natural-spice-2010

Artwork © Ditz
De tube is bij mij te downloaden.
De achtergrond heb ik gemaakt met de Strange Light-brushes van Libertiny.
Het zijn Photoshop-brushes en voordat je die kunt gebruiken in Paint Shop Pro zul je ze eerst moeten converteren met de ABR-viewer. Zie voor de gebruiksaanwijzing mijn lesje

P.S. Ik gebruik normaal Paint Shop Pro 9, maar het nadeel van PSP 9 is dat het niet kan omgaan met grote brushes. Het maximum formaat dat PSP 9 aankan is 500 px. Bovenstaande brushes hebben een veel groter formaat. Dus heb ik in dit geval PSP X2 gebruikt dat daar geen problemen mee heeft. Dat wil zeggen: ik dacht dat de nieuwere versies van PSP een formaat aankunnen tot 999 pixels. Zijn de PNG-bestanden groter dan 999 px, dan zul je die eerst in PSP moeten verkleinen voordat je ze kunt exporteren als PSP-brush.

1 opmerking:

Jeanet zei

PRACHTIG!!!!
geweldige tube....en een geweldige achtergrond!!
Ik ga even kijken bij die brushes!! Thnx!