donderdag 11 november 2010

Glamour Girl

glamorous-grijs

Artwork © David Wright.
De tube van de vrouw kun je downloaden bij Patries. Ze heeft nog veel meer mooie tubes.
Verscheidene scrapkits, o.a.:
- Saving This Moment van Jaelop Designs (6 oktober 2010).
- Vintage Butterflies van Bisontine, Digital Crea.
- When Autumn Comes van Fanette, Digital Crea.
- Indian Summer van Bits n Bobs, vorig najaar.
De genoemde scrapkits van Digital Crea zijn niet meer gratis, maar je kunt ze nog wel kopen voor €3. Elke week heeft Digital Crea een kit die een paar dagen (soms langer) gratis wordt aangeboden. Het zijn klasse kits. Hou het in de gaten!

3 opmerkingen:

Carla zei

hallo Marianne, goede tip met die gratis kits voor een paar dagen vam digital crea maar ik snap er toch geen hout van hoe dat daar te downloaden
Zou jij het me uit wille leggen? dank je! gr Carla

PSP-Filiaal zei

Klik op gratis kit bij Digital Crea
Klik op ... Plus d'information
Dan op Ajouter au panier
Klik op Valider la commande
Ik heb een account aangemaakt daar en dan zijn de stappen hierna simpeler.
Maar jij nog niet. Dus moet je op dit punt aangekomen eerst het formulier invullen dat je ziet.
Ik hoef dat niet meer te doen, want dat heb ik al eens gedaan. Dus ik kan door naar het blauwe knopje Connexion
Dan Continuer
Dan Confirmer
En daarna krijg je onderaan de roze download-knopjes te zien.
Téléchargement genaamd. Klik daarop en het downloaden van de kit begint. Meestal bestaat zo'n kit uit 2 of 3 downloads.
Het formulier kan ook in het Engels ingevuld worden.
Hopelijk lukt het nu wel.

Carla zei

dank je, het lukte me zowaar;-)