vrijdag 22 juli 2011

Snakeman

snakeman
Photo courtesy of Pixdaus.com

Deze banner heb ik al weer een tijd geleden gemaakt.
De tube heb ik hieronder neergezet. Rechtsklikken erop en opslaan naar je eigen computer s.v.p.
Voor de achtergrond met de ruïne heb ik een foto gebruikt van de foto-site Pixdaus. (Ik heb een gratis account daar). Vul bij Search Ruin in en er komen een flink aantal pagina's met ruïne-foto's tevoorschijn. De "mijne" staat vrij vooraan dacht ik. Pixdaus is trouwens een geweldige site als je spectaculaire foto's zoekt.
Verder heb ik wat gerommeld met de AP-01-Silverline-filter en de Sapphire-filter.

cdfs

2 opmerkingen:

Carla zei

vind hem heel mooi! Ga ook zelf eens die filters bekijken, ik zie dat ik ze heb ;-) bedankt weer

Anoniem zei

Wat mooi jouw banner Lirios,
nog bedankt voor het doorgeven van die Pixdaus-site, heb gelijk wat plaatjes met "ruins" opgeslagen, mooi die kleuren, ben gek op die antieke kleuren.
Nog even doorgeven dat ik een lang weekeinde wegga, dan weet je dat ik even niet reageer.
Lieve groet en nog een fijn weekeinde, Maria.