vrijdag 15 juli 2011

Heavenly Place

heavenly-place

De tube (fantasy-figuur) is bij mij te downloaden.
Scrapkit Heavenly Place van Albina Design (30 juni 2011). Te koop bij 7th Heaven voor $6.00. De achtergronden worden apart verkocht. Ook weer voor $6.00. Aan de prijzige kant dus, die kit. Een lichtpuntje is dat de US dollar behoorlijk aan het zakken is. Gunstig voor ons!
Maar ... ze geeft ook een freebie-kit weg. Helemaal doorscrollen en dan zie je 'm (op haar blog dus).

Nog een plaatje gemaakt met scrapkit Heavenly Place. Tube is hier te downloaden.

heavenly-place2

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lirios, deze crea heeft lijkt wel een paradijs, tenminste zo stel ik mij dit voor......
groetjes Maria

Anoniem zei

Ik wilde eerst "heeft van een paradijs weg" schrijven,
vandaar de vergissing op mijn vorige reactie.