maandag 11 juli 2011

Lovely Coffee

lovely coffee

Tube (vrouw) kun je bij mij downloaden. De koffie + taartjes ook. Zitten in 1 zip.
De achtergrond heb ik gemaakt met bewegingsvervaging (in PSP) van het koffie + taartjes-plaatje. Wel eerst vermenigvuldigen in Mura Meister Copies (menu Line). Daarna heb ik een brush gebruikt. Hier volgt in het kort de uitleg:

BEWEGINGSVERVAGING


Open de koffie en taartjes-tube (zie verkleinde printscreen):

screenshot107

Pas filter Mura Meister Copies toe (menu Line):

screenshot108

Ga dan in PSP naar menu Aanpassen > Vervaging > Bewegingsvervaging (ik gebruik versie 9):

screenshot109

screenshot111

Hierna kun je er nog een masker op toepassen of een brush om het in een andere vorm te krijgen (gereedschap gummetje).
Ik gebruik meestal de Tere-smoke brushes voor dit soort akkefietjes. Als ik die niet had ... Je kunt ze bij mij downloaden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel mooi en bedankt voor de les, ik dacht dat ik de kader wel zou hebben, nu heb ik zoveel kaders, oooooh:)
Is net een knopendoos, net die één die je moet hebben is er niet.
Maar genoeg andere kaders, dat wel.
Dezelfde maken is ook weer niet de bedoeling,
alleen die kleuren komen zo goed overeen met het rood-rose gedeelte van de jurk.
Nog en fijne dag, liefs en groet, Maria