zaterdag 16 juli 2011

Independent Woman

independent-woman2

De tube (vrouw) is bij mij te downloaden.
Gratis scrapkit Independent Woman van Jessica Woods, Gothic Inspirations. Is haar bijdrage aan de BnB Blog Train Independent Woman (14 juli 2011).
Gelukkig dat de wordart van Jessica correct gespeld is, want ik zag andere kits uit die blog train waarvan het eerste gedeelte van de titel verkeerd gespeld was. En als ze dan hun wordart ook nog eens verkeerd spellen, heb je er natuurlijk helemaal niks aan. Dit komt vaker voor trouwens. Toevallig had BBC News van de week een lang artikel over hoe slecht er gespeld wordt in Engeland en hoeveel geld er daardoor verloren gaat in het bedrijfsleven. Geldt ongetwijfeld ook voor Nederland.
Ter verduidelijking: het is in het Engels independent en niet independant.

http://www.beterspellen.nl/

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Klein maar fijn,
toepasselijke crea van je Lirios.
Bedankt voor het doorgeven van deze blogtrain en de geweldige tube.
"Beter spellen" heb ik toegevoegd aan mijn Favorieten.
Ook hiervoor bedankt.
Lieve groetjes, Maria

PSP-Filiaal zei

Ik vind de dagelijkse test van Beter Spellen erg leuk om aan mee te doen. Hoewel ik me houd aan de "witte spelling". Die wordt gebruikt door kranten zoals NRC en De Volkskrant. Het tijdschrift Elsevier hanteert ook de witte spelling. Dus geen ruggeNgraat! Daardoor ga ik bij Beter Spellen vaak de mist in, want die hanteren de laatste spelling - die ik overigens VERAFSCHUW!

Unknown zei

Leuke tags heb je weer gemaakt, de laatste tijd. Ik ben niet zo van de bloterds, maar Medusa is functioneel bloot. LOL.

En ja, erg hè, dat foute spellen? Ik kan me daar ook vreselijk aan storen. Natuurlijk zal ik zelf ook wel eens een foutje maken, maar ik streef toch wel naar foutloos Nederlands, en Engels.