maandag 2 augustus 2010

Electronic Pentagram

electronic04-pentagram

Natuurlijk is mijn maaksel lang zo mooi niet als de Pentagram-creatie van Jeanet hieronder. Die is gewoon super! Maar ik was nog lang niet klaar met de scrapkit Darkness van Witchy's Heart (dd. 17 juli). Daarin zit o.a. het duivelse pentagram (haha) dat zowel Jeanet als ik uit deze kit gehaald hebben.
De tube van het getatoeëerde meisje kun je bij mij downloaden. Is artwork van Electronic Rainbow. Ik las net bij Deviantart dat ze momenteel in Nederland op vakantie is. Ze schijnt helemaal idolaat van Nederland te zijn.
Tenslotte: de witte strepen heb ik gemaakt met het effect Stay In Line van VM Extravaganza filters.

3 opmerkingen:

Jeanet zei

Uhmmm...volgens mij ben je fout Lirios....met de punt om hoog is NIET van de duivel....maar goed, gericht naar de hemel! Ik wist toen ik de les maakte dat het iets met de duivel te maken zou kunnen hebben, dus had eerst gegoogled...er zijn dus 2 varianten...goed en niet goed....maar de punt omhoog is goed...

PSP-Filiaal zei

Met de punt omhoog niet duivels. Dus die pentagram van ons, zal ik maar zeggen, is GOED. Weer wat geleerd!

Jeanet zei

Hihi....yep....