zaterdag 14 augustus 2010

Beautiful Day

grijs-beautiful-day

De poser tube kun je bij Noeska downloaden.
De template (nr 1) is van Sugared Foxx Dezines (17 juni 2009).
Twee scrapkits gebruikt:
1) Beautiful Day van Kawouette (= niet gratis). Voor € 3 te downloaden bij Digital Crea.
Daarin zitten o.a. de balletjes en de vogelkooien in die je ziet.
2) Bohemian Rhapsody (gratis) van Artmama (29 juli 2010). De katten en nog wat dingen komen uit die kit.
D.w.z. de kat met de blauwe strik. Ik heb de kat nog een keer geplakt, maar de blauwe strik rood gemaakt met het gereedschap Penseel naar doel overgaan.

Over Penseel naar doel overgaan gesproken. Daar heb ik in 2007 een les aan gewijd. Kijk hier maar.
Het wordt trouwens hoog tijd dat ik wat aan mijn lessen-sites ga doen, want sinds ik dit blog heb doe ik daar niets meer aan.

Geen opmerkingen: