dinsdag 6 juli 2010

Vogel brushes

vogel brush

Dit is van oorsprong een Photoshop-brush gemaakt door Paula Kesselring.
Om Photoshop-brushes in Paint Shop Pro te kunnen gebruiken heb je de ABR-viewer nodig, waarmee je ABR-bestanden (zijn dus Photoshop brushes) om kunt zetten naar PNG. En met PNG kan PSP wèl overweg. Je importeert het PNG-bestand in PSP en exporteert het als een PSP brush-bestand. Meer informatie hierover kun je in mijn lesje vinden.

Hieronder de preview met nog meer brushes.
Als je op de preview klikt kun je de brushes downloaden.

downloaden

P.S. Nog een opmerking. Voor mijn lesjes heb ik nooit een HTLM-editor gebruikt maar kladblok. Dat wreekt zich nu, want Internet Explorer 8 en Google Chrome (de browser die ik gebruik) laten de webpagina's niet meer zien zoals ik ze ooit bedoeld had. Dus als je rare dingen ziet, dan weet je hoe het komt. Als ik meer tijd heb, ga ik me daar misschien over buigen.

Geen opmerkingen: