zaterdag 31 juli 2010

Bez

bez

Poser gemaakt door Bez Boardman. De tube is bij mij te downloaden.
De achtergrond is een verloop waarop ik het effect Serrate van Filter Factory filters U heb toegepast. Meer info een stukje verderop.
De randen heb ik gemaakt met Frame van AAA-filters. Te downloaden bij 8bf.net (AAA-Options).

TIP

Het Serrate-effect zit in Filter Factory filters U. Bij mij te downloaden.
Deze U-filters hebben een ffl-extensie. Daarom is het beter ze via Filters Unlimited te importeren. Filters Unlimited is een koopprogramma, maar bij Hennie is een gratis versie te downloaden.

Voor mijn plaatje hierboven heb ik een verloop gebruikt:

verloop

En daarop in Filters Unlimited Serrate toegepast:

serrate toegepast

Gebruik de Randomize knop van Filters Unlimited. Dan wordt er een willekeurig effect gegenereerd. Vind je het effect mooi en wil je het houden voor de toekomst, maak er dan een Preset van. Zie knop bovenin het programma. Verder lezen over Presets maken ...

Nog eentje met het Serrate-effect van Filter Factory filters U:

my-heart

2 opmerkingen:

Jeanet zei

En hoe heb je de animatie gemaakt??

PSP-Filiaal zei

Heb ik niet zelf gemaakt hihi
Lirios