dinsdag 13 juli 2010

Luv

tramages

De achtergrond is een texture en daarop heb ik het effect Tow The Line van de Tramages filters toegepast. De filter is bij mij te downloaden.
De bloementube kun je ook bij mij downloaden.

Ik moet even stoom afblazen. Ik was de bloementube kwijt. Dat wil zeggen: ik wist de naam van de tube, maar niet in welke map die stond. Met de zoekfunctie van Windows XP zou ik die tube binnen 1 seconde gevonden hebben. Tot mijn spijt heb ik geen XP meer, maar Windows 7. En de zoekfunctie van Windows 7 is - hoe zal ik het netjes zeggen - NAATJE. Die vindt helemaal niks, al tik je de naam exact in!!! Dus heb ik een extern zoekprogramma geïnstalleerd, Everything genaamd. Wat een opluchting! Dat programma doet tenminste normaal. Hè hè. Een van mijn ergernissen, wat Windows 7 betreft, ben ik kwijt.

2 opmerkingen:

Jeanet zei

Thnx for the flowers!!

PSP-Filiaal zei

My pleasure, Jeanet
Lirios