maandag 27 april 2009

Veiled Passion blends





Ik ben de laatste dagen aan het experimenteren met blends. De bovenste is een gewone, rechtdoorzee-blend. Toen die klaar was heb ik het Bleach Bypass Simulation-effect toegepast van Red Paw Media. (De filter is gratis). * Dat geeft een wat korrelig en verbleekt effect. Daarna wilde ik iets van textiel-structuur erin hebben en heb ik (met uitsluiting van de vrouw) een textuur-effect van PSP toegepast (arcering fijn). Het resultaat zie je op de onderste blend. Moet je van houden, geef ik toe. Maar af en toe krijg ik genoeg van al dat gelikte gedoe en neem ik mijn toevlucht tot het wat grovere werk.
De font heet Aurora Script en kun je bij mij downloaden.

* Ik zie net dat de Red Paw site voorlopig gesloten is. Niet definitief dus. Bij mij kun je de filter ook downloaden.

1 opmerking:

Pauline zei

De onderste vind ik meer zeggingskracht hebben. De tekst vind ik ook mooier. Evengoed allebei kunstwerkjes. Ik heb dat filter nooit gebruikt.