woensdag 3 september 2008

Glas- (en zilver) effect 5

zilverglasvlinder

De vlinder is een PSP preset shape (vorm)

screenshot695

waarop ik heb toegepast
1) een zilveren Super Blade Pro-preset en
2) het glas-effect van Eye Candy 5 Impact (Opaque Black Reflection en Clear with Reflection).


Ik kwam erop door het alfabet dat ik gezien heb bij Sentimental Style (28 augustus 2008). De combinatie van zilver en glas bedoel ik.
Niet dat ik me wil vergelijken met Melissa van Sentimental Style ! Melissa is een klasse apart.

SS alpha

In het grijze verleden heb ik een handleiding geschreven voor de filter Super Blade Pro. Wellicht heb je er wat aan.
En de Jewel Hearts tutorial van Pracken kan ook zeer nuttig zijn. Daar komt trouwens de zilveren SBP preset die ik gebruikt heb vandaan.

Geen opmerkingen: