woensdag 3 september 2008

Glas-effect 4

De twee plaatjes hieronder heb ik met een glaspatroon gemaakt. De zip met verschillende patroontjes kun je hier downloaden.
Het lettertype heet Celtic Design II en kan bij mij gedownload worden.

celtic3-no-shadow celtic4-no-shadow
Bij het rechterplaatje (of onderste voor mensen met kleinere schermen) heb ik niet alleen een bobbeltjes-glaspatroon gebruikt, maar ook het glaseffect van Eye Candy Impact 5 (Clear).

Toen ik toch bezig was heb ik gelijk maar een tag gemaakt:

Photobucket

Artwork © Zeiva http://zeiva.deviantart.com
De PSP-tube van de chess queen kun je bij mij downloaden.
Doodle van Lori.
Het lettertype heet Chivalry Decorative van Rob Leuschke.
Ik heb meerdere lessen geschreven over het toepassen van het glaseffect. Deze bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen: