maandag 1 september 2008

Beautiful Summertime 3

calendar label

Wat zomer-plaatjes opmaken voor het niet meer kan kan, hihi.
Eentje met Scarlett Johansson:

scarlett

De onderste vogeltjes in het gras zijn van Imagine by Fran, kit Picoti. Helaas is de kit niet meer te downloaden.

blinkie

Maar het goede nieuws is dat het gras dat je in mijn afbeelding ziet (en deel uitmaakt van de kit Picoti) nog steeds te downloaden is.
Het zijn Photoshop brushes gemaakt door Ana Rasha en bij haar te downloaden.
Photoshop brushes kun je ook in PSP gebruiken, maar dan moet je ze eerst omzetten met de ABR-viewer. Lees mijn les er maar op na.
Er zitten ook vogeltjes bij van Petit Moineaux, scrapkit Gourmandise.
Die kit is er ook al niet meer! Wat moet ik nou? Oké, 3 vogeltjes kun je bij mij downloaden.
De wordart kun je ook via mij downloaden.

Geen opmerkingen: