donderdag 17 mei 2012

Cigarette Girl

cigarette girl

De tube (vrouw) kun je bij mij downloaden, maar helaas is hij verkeerd opgeslagen.
Dus heb ik de tuber-gegevens weg moeten gummen om de tube toch te kunnen gebruiken.
Koop-scrapkit Sorrowful van Adrienne.
Het frame zit er niet in. Dat komt uit de kit Devilish van Designs by Ali.
Voor zover ik weet is deze kit niet meer te koop. Ali is er vorig jaar plotseling mee opgehouden.
Heel jammer, vind ik. Maar je kunt het frame dat ik gebruikt heb + 2 andere van haar bij mij downloaden.
Masker 81 van Chelle

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is weer zo'n mooie creatie,
Bedankt weer voor de tube
eerst nu afwachten wat je verder gaat schrijven:),
fijn weekeinde,
liefs en groetjes, Maria.

PSP-Filiaal zei

Bedankt Maria. Ik zit erover te dubben dat frame van Ali alsnog te uploaden. Ze maakt geen kits meer. Dus lijkt het me niet zo erg als ik de frames (er zitten nog meer mooie frames in) ga aanbieden. Nou ja, ik zie wel.
Heb je mijn mail van een paar dagen geleden nog ontvangen?

Anoniem zei

Ja hoor Lirios maar ik ben gisteravond pas terug gekomen van een paar daagjes in de Ardennen.
Ga zometeen m'n mails lezen,zijn er heel wat, zal als eerst de jouwe eruit pikken, hihi.
Moeilijke overweging weer voor je, met die frames, kijk maar wat je het beste uitkomt.
Lieve groet van mij.