dinsdag 24 mei 2011

To the Sea

niekske-summervibes21-2

Bij hoge uitzondering heb ik een pinup-tube van Elias Chatzoudis gebruikt voor het plaatje hierboven. Mocht je geïnteresseerd zijn, ga dan naar zijn site.
De rest is een allegaartje, overal vandaan getoverd.
- Beach Morning van Artmama, 30 april 2010. Te vinden onder FTU Scrapkits.
- Spring Break, blogtrain-kit van Gothic Inspirations (28 februari 2011). Te vinden onder Freebies.
- zeesterren uit de kit Sable Brûlé van Scrap de Line. Die kit is van 2008. Dus ... eh ??
- zand uit de koopkit You Me and the Sea van Mystique Designs (11 mei 2011)
- bruine bloemen uit de OKR-kit van Kubivet (okt. 2009). De kit is niet meer te krijgen. Daarom heb ik besloten dat je de bloemen bij mij kunt downloaden.
Hier laat ik het even bij.
Voor de tekst op het bord heb ik het gratis lettertype Ziggy Zoe gebruikt.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk plaatje, zo alles bij elkaar!

PSP-Filiaal zei

Dank je wel Joy. Hoe gaat het met jou?