donderdag 19 mei 2011

Emo Girl 1

emo-girl

Emo is helemaal hot! Ik kan niet achterblijven en daarom heb ik ook maar 's een Emo-tag in elkaar gedraaid. Misschien maak ik er nog wel een paar. Maar ik ben bang dat die kleuren me zeer snel tegen gaan staan.
De Emo-girl tube is van Zlata_M. Te koop bij Pics for Design
Gratis scrapkit Emo Girl van Lacarolita's Designz (17 mei 2011)
2 maskers van Becky
Font Broadway BT. Gratis te vinden op het internet.

Emo-tubes kun je o.a. ook kopen bij Scraps and the City

Nog eentje maar nu met een template gemaakt:

emo-girl2

zie ook Emo Girl 2

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach Lirios, wat jij maakt, vind ik een vorm van kunst en kunst mag toch niet onderhevig zijn aan dit soort grillen???
Dus gewoon je eigen ding doen, je maakt de mooiste creaties.
Is mijn idee hoor.
Maar ook deze 2 vind ik weer goed geslaagd, ondanks die harde felle kleuren weet je toch weer alles met elkaar te combineren.
Ik denk ook dat die kleuren snel zullen vervelen.
Maar dat is een kwestie van smaak, denk ik.
Lieve groetjes, Maria