dinsdag 13 april 2010

Aurora

aurora2

De tube van de vrouw kun je bij mij downloaden.
De font heet Aurora Script en kan ook bij mij gedownload worden.
De achtergrond heb ik zelf gemaakt. Zie hieronder de uitleg.
De filter die ik gebruikt heb heet Pool Shadow-filter. Hij is van Greg's Factory Output. vol.2 en als het goed is hier te downloaden.
Deze filter produceert gevlekt licht (of schaduw).
De groene glitter is van Melissa. Ik geloof dat ze niets meer aan scrappen doet. In ieder geval kun je de glitter niet meer krijgen bij haar. Daarom heb ik maar besloten dat je de glitter bij mij kunt downloaden.

DE ACHTERGROND (gemaakt in PSP X2)

- Kies een kleurenfoto uit.

Image and video hosting by TinyPic
(Photo courtesy of Pixdaus)


- Ga naar menu Afbeelding > Kleurdiepte verminderen > 2 kleurenpalet.

Image and video hosting by TinyPic

Zo ziet het er dan uit:

Image and video hosting by TinyPic


- Menu Selecties > Alles Selecteren.
- Menu Selecties > Wijzigen > Kleurbereik selecteren.

Image and video hosting by TinyPic

- Ga naar gereedschapsbalk > Airspray en spray de geselecteerde delen met een kleur van eigen keuze. Ik heb groen gekozen:

Image and video hosting by TinyPic

- Zet de selectie uit.

- Eventueel kun je de Emboss-filter van FM Tile Tools (= koop-filter) nog toepassen:

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: