dinsdag 16 maart 2010

Seagate DiscWizard

Een tijdje geleden schreef ik over het programma Acronis True Image waarmee je exacte kopieën kunt maken van harde schijven, partities, sticks, enzovoort. (Zie hier). Dit programma staat bij mij numero uno op de lijst van favoriete programma's. Als ik dat programma niet had, was ik nergens.
Toevallig las ik onlangs dat Acronis toestemming heeft gegeven aan het bedrijf Seagate om hun image-programma gratis te distribueren onder de naam Seagate DiscWizard. Als je het licentieverhaal leest kom je erachter dat er wel een voorwaarde aan is verbonden. Je moet minstens één harde schijf in je computer hebben van Seagate. Het programma is zelfs in het Nederlands te downloaden. Ik zou zeggen, kijk of het iets voor je is. Dit is de link:
http://www.seagate.com/www/en-us/support/downloads/discwizard

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: