woensdag 29 juli 2009

Oscar Wilde tag

Oscar Wilde tag

Deze schitterende tag is voor mij gemaakt door Cole, de partner van Sabre van The Quill & Parchment.
Het lettertype dat Cole voor mijn naam gebruikt heeft is van Rob Leuschke. Het heet Caramel Candy. Hier kun je het downloaden.

Soms krijg ik te horen dat het lettertype niet gedownload kan worden bij mij. Dat er alleen maar een plaatje te zien is. Dat klopt. Als je erop klikt, zie je inderdaad een plaatje. Maar de bedoeling is dat het TTF- of OTF-bestand naar de map Fonts (C:\Windows\Fonts) verhuisd wordt. Daarna nog wel even de pc opnieuw opstarten. Dan pas wordt het lettertype zichtbaar en bruikbaar in je programma's.
Er zijn ook andere methoden om fonts te installeren (of juist niet te installeren). Ik heb er vorig jaar wat over geschreven. Kijk hier maar.

Geen opmerkingen: