woensdag 30 november 2011

Winter Break

Het is zover. Ik ga voor een paar maanden weg. Misschien dat ik internet heb en iets kan doen aan mijn blog, maar ik reken er niet op. De tweede week van maart ben ik weer terug in Nederland.
Begin deze maand liet ik weten dat ik moeilijkheden had met het CDO (Creative Design Outlet). De kwestie is nog niet echt opgelost, maar ik heb goede hoop dat mijn blog zal blijven bestaan. Hooguit verdwijnen er enkele creaties. Rest mij nog jullie allemaal prettige kerstdagen te wensen en een heel goed nieuwjaar natuurlijk.

Maria stuurde mij gisteren een prachtige vakantie-wens, die ik graag wil showen hier. Maria is een groot talent!

maria-vakantiewens

12 opmerkingen:

Elizabeth zei

Allereerst een hele fijne vakantie en lekker genieten!! Maria maakt inderdaad prachtige creaties. Waarom showt zij ze niet op een eigen blog??

Anoniem zei

Haha Lirios, zo leuk om dit plaatje hier te zien, ja je gaat nu echt,
een geweldige vakantie gewenst en bedankt voor je mooie compliment, veel liefs, tot ziens met een gezond 2012 gewenst, Maria.

PSP-Filiaal zei

Hartelijk bedankt Elizabeth en Maria.
Ja, Elizabeth, ik ben ook van mening dat Maria het super zou doen op een blog. Ik hoop echt dat het er nog eens van komt.

Emmy zei

Prettige vakantie en vooral genieten.
Het plaatje van Maria is geweldig mooi.Zal je missen!!!
Emmy

Anoniem zei

Elizabeth en Emmy, jullie ook bedankt voor dit mooie compliment, voor jullie geldt ook,
Prettige Kerstdagen en een Gezellig maar vooral een Gezond 2012.
We hopen elkaar weet te zien in Maar,
tot ziens, groetjes, Mariat

Anoniem zei

In Maart bedoel ik, pfff die "t"ging niet goed.

Wilma zei

Geweldige creatie van Maria.

Ik wens je een hele fijne vakantie en hele fijne feestdagen. Ook al gun ik je het van harte, ik zal je missen. Veel liefs en tot in maart.
Wilma

misslily zei

hello, ik sluit me aan bij alle reacties, wat een gemis zal dit zijn .
maar voor jou wens ik een heel zonnige vakantietijd!
bedankt voor alles en tot ziens!

Nineke zei

Ook van mij een heerlijke vakantie gewenst Lirios! En zoals iedereen beaam ik ook dat Maria een groot talent is en terug een prachtig plaatje gemaakt heeft.
Aan iedereen ook fijne feestdagen en tot in maart dan weer.
Groetjes, Nineke

PSP-Filiaal zei

Bedankt voor alle jullie lieve reacties, Emmy, Wilma, Misslily en Nineke.

Unknown zei

Had ik een heel verhaal getikt, wilde Blogger het weer niet plaatsen. Tweede poging:

Fijne vakantie, kom gezond en gelukkig weer thuis, en geweldige feestdagen toegewenst!

Tot in 2012!

PSP-Filiaal zei

Stond net op het punt mijn computer af te sluiten, toen ik je bericht nog las Joy. Jij ook prettige feestdagen en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes,
Lirios