maandag 7 november 2011

Tank Girl

niekske-mo-wissel36

Artwork Brian Viveros
Dit plaatje heb ik een tijdje geleden gemaakt voor een PSP-uitdaging. Beetje bloederig. Je kunt de tube bij mij downloaden. Maar over een paar dagen haal ik de link weg.
Het bloed, prikkeldraad en het ijzergaas zijn afkomstig uit de scrapkit Life's Blood van Gothic Inspirations (oktober 2009).
Die kit was een tijdje gratis, toen ineens niet meer. Misschien dat die weer gratis is? Moet ik nakijken bij Gothic Inspirations.
Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan de kit niet meer vinden. Misschien als je een mail stuurt naar Jessica Woods van Gothic Inspirations (via haar blog) dat ze bereid is de kit weer gratis te uploaden. Je weet maar nooit. Ik heb de kit nog steeds maar kan hem niet zonder haar toestemming uploaden, want dan krijg ik geheid ruzie met haar.
Voor dit plaatje heb ik ook wat scraps gepakt uit de interessante kit Dirty Mechanic van True Taggin' Love (21 augustus 2011). Deze kit is gratis.
Ik heb al eerder een plaatje gemaakt met een Viveros-tube. Kijk hier maar.

True Taggin'Love

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lirios wat een geweldige crea en wat een enorm goed artiest, heb net z'n werk bekeken.
Ben zo blij dat je creativiteit er niet onder lijdt, liefs en groetjes, Maria

Elizabeth zei

Schitterende creatie!! Ik hoop voor je dat dat copyright gedoe gunstig voor je uitpakt. Kijk ieder dag bij je, maar ik heb niet zoveel met Halloween.