dinsdag 21 juni 2011

Colleen

colleen-pinup

Artwork © Angela Newman, http://www.angelanewman.com
Haar werk is ook te bewonderen bij Deviantart.com
De zwarte doodle is een brush van Ariel-G. Te downloaden bij Deviantart. Het is een Photoshop brush, maar met de ABR-viewer kun je de brush omzetten naar PNG en van daaruit kun je er een PSP-brush van maken. Zie mijn lesje maar.
De blommige achtergrond is een PNG-bestand, te downloaden bij de Russische site Lena Gold Tubes. Haar site bevat een ongelofelijke hoeveelheid tubes. Als je een account opent bij Yahoo, kun je gebruik maken van hun vertaalmachine om de titels van het Russisch naar het Engels te vertalen. Van het Russisch naar het Nederlands zit er niet bij. Hieronder een printscreen. Probeer het maar uit. Het werkt als een speer!

yahoo babel fish

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lirios, je bent weer goed van start gegaan, ja hoor,
dit heb ik gemist, weer heel mooi gemaakt,
groetjes Maria.

Emmy zei

Ben blij dat je terug bent.Heel mooi , dit heb ik ook gemist. Heb je genoten van je vakantie?
Groetjes Emmy.

PSP-Filiaal zei

Jee zeg, dat jullie me zo gemist hebben ...
Nou, ik heb mijn blog ook gemist, want qua internet was het dus niks in Portugal. Verder heb ik het erg naar mijn zin gehad. Toch ben ik blij dat ik weer terug ben en lekker m'n ding kan doen op de pc.