vrijdag 15 april 2011

Pasen 10

pasen10

Artwork © Hellonlegs
Ik heb gehoord dat Hellonlegs haar toestemming heeft ingetrokken om nog langer haar tubes te gebruiken. Het gerucht gaat dat ze genoeg heeft van de scheldkanonnades die ze over zich heen krijgt m.b.t. haar werk. Mensen schijnen het niet mooi te vinden. Goed. Smaken verschillen nu eenmaal, maar om dat arme mens te gaan uitschelden ??? Of het waar is weet ik niet, maar jammer zou ik het zeer zeker vinden.
Verder heb ik de gratis scrapkit Lovely Poppies, deel 7 gebruikt. Kun je downloaden bij Digital Crea. Wees snel want de kit is maar heel kort gratis beschikbaar.
Ik heb ook Lovely Poppies, deel 6 gebruikt, maar of die nog gratis is?
Twee onderdelen zitten er niet in: de eendjes en de groene bodembedekking helemaal onderaan het plaatje.
De tube van de tuinbank kun je bij mij downloaden.

Geen opmerkingen: