woensdag 26 januari 2011

Courage

pspclassic-gothic52-kl-grijs

Dit plaatje heb ik voor een forum-uitdaging gemaakt. De tube (meisje met lantaarn) was gegeven. De rest heb ik er omheen verzonnen.
Ik heb verschillende scrapkits gebruikt. Ik zal een paar scraps noemen:
- uithangbord en vleermuizen komen uit de sampler (= gratis) kit Falling for Elias van Gothic Inspirations (30 september 2010)
- kat uit de kit Bewitched van ASD Graphics (31 oktober 2010). Niet meer gratis, dacht ik.
- groene lint met sleutel: blog train kit A Little Goes A Long Way van Ellanoir. Kijk onder label Blog Trains. Ellanoir is een van mijn favorieten!
Als je geïnteresseerd bent in de wordart, rechtsklik hieronder op de afbeelding en sla op naar je eigen computer s.v.p.

courage-wordart

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie crea heb je weer gemaakt,
dat is een geweldige uitdaging, heel bijzonder,
dat meisje is ook heel schattig erbij.

Anoniem zei

Oh ja, dat vergat ik haast, nog bedankt voor de leuke word-art, heb hem opgeslagen.