woensdag 12 mei 2010

Red Pearls

red pearls

Artwork Arcturus, geloof ik.
Creatie gemaakt met de texture Bokeh van Lost and Taken (januari 2010) en daar weer overheen een light texture van Teh Indy.
In het lagenpalet heb ik w.b. de light texture-laag de blend-modus op Overlay gezet.
De rode en zwarte vlekken zijn scraps uit de kit His Declaration van Choubinette (juli 2009). De scrapkit is voor 1,50 euro te koop bij Digital Crea.
De kwart cirkel die je rechtsboven ziet is een rond frame dat ik zo maar uit een of andere kit gehaald heb en tussen de lagen in heb geplakt. Ook hier heb ik de blend-modus op Overlay gezet.
Mijn advies: speel een beetje met de blend-modi in het lagenpalet. Het kan een wereld van verschil uitmaken!
Het lettertype heet Evanescent. Te downloaden bij DaFont.

Geen opmerkingen: