zondag 7 augustus 2011

Candy-banner

candy-banner

Artist © Alfadesire. De tube is te koop bij Pics for Design
Gratis scrapkit Citrus Fantasy van Karen's Scraps and Graphics (5 mei 2011).
Hoewel je niet veel meer kunt zien van de scrapkit, omdat ik de achtergrond bewerkt heb met gaussiaanse vervaging (in PSP) en de filter Unplugged Effects > Pattern Offset van Van der Lee. De Unplugged filters zijn te downloaden bij Waldgeist
De animatie kun je downloaden bij Lovey. Pagina's vol met animaties heeft ze. Het zijn MNG-bestanden. Voorzover ik weet alleen maar te openen en te bewerken in Animation Shop.
Meer van dat soort animaties kun je downloaden bij Patricia en Missy
Lettertype Backslash. Is een gratis font. Of is het BankGothic? Nou weet ik het niet meer.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lirios, zo bedankt voor de tip van de filters en de blogtrain "Yellow Dream",
Heb gelijk de filters geinstalleerd, zelfs nog meer van VDL, die zijn mooi te gebruiken.
Mooie banner weer, heb gelijk dat meisje op mijn lijstje gezet, deze is leuk.

Anoniem zei

Lirios nog een berichtje doorgeven, kan niet anders dan hier,
de voor jou bestemde mail krijg ik onbestemd terug.
Lieve groet, Maria

Jeanet zei

Thnx voor de link met de animaties!!!!!