donderdag 25 maart 2010

Siobhan Fairy

tag

Ben weer druk bezig met plaatjes maken, zoals je ziet.
Ik heb 2 scrapkits gebruikt voor de tag hierboven.
- Gateway to Annwn van Created by Jill (niet meer te downloaden, geloof ik).
- Grunge minikit van Aurien van 17 oktober 2009.
Artwork © Ora Moon. De tube is bij mij te downloaden.
Wordart Dirty Feet Designs (niet meer verkrijgbaar).
Het plaatje binnenin is een foto van een raffinaderij waarop ik een texture heb toegepast.

Zie hieronder links de oorspronkelijke foto en rechts de bewerkte foto.
In het kort heb ik het volgende gedaan:
- texture gekopieerd en als nieuwe laag op de oorspronkelijke foto geplakt
- activeer in het lagenpalet de bovenste laag (de texture)
- zet in het lagenpalet van PSP de blendmodus op multiply of vermenigvuldigen
- daarna alle lagen samenvoegen (menu Lagen)

De texture (covertexture.jpg) kun je downloaden bij Shadowhouse Creations.

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: