dinsdag 13 november 2012

Red Indian Woman


red indian woman

Sorry voor de titel. Wat politiek incorrect. Nou ja ...
De tube (vrouw) kun je bij mij downloaden.
De andere onderdelen van de tag heb ik gezipt en kun je hier downloaden.
Masker Becky 024. Al haar maskers kun je hier downloaden.
Koop-font A2 Zadie Solid. Hoe je een wit randje om de tekst krijgt, leg ik hieronder uit in een mini-les.


MINI-LES SNEL RAND MAKEN OM LETTERS

Voor deze les heb ik Paint Shop Pro 9 gebruikt en filter Eye Candy 4000.
De filter kun je downloaden bij Waldgeist Filters

Gereedschapsbalk PSP screenshot289   - Tekst met zwevende selectie:

screenshot284

Als de filter EC4000 geïnstalleerd is, ga je in PSP naar menu Effecten > Eye Candy 4000 > Gradient Glow. Zie instellingen hieronder:

Screenshot 285

screenshot280

en zet je de witte rand (andere kleur mag ook natuurlijk) er omheen.

Zo ziet het er dan uit:

screenshot288

Hou de selectie zwevend en doe er nu nog een schaduw achter.
In PSP: menu Effecten > 3D-Effecten > Slagschaduw.

Zet de selectie uit (menu Selecties > Niets selecteren).

Eindresultaat:

screenshot283


Dit is een snelle methode. Dus heel erg strak is het randje niet, maar goed genoeg voor mij.
Hier kun je nog een lesje vinden over dit onderwerp.

3 opmerkingen:

babykatarina2001 zei

I always enjoy checking out your new tutorials. Please keep up the good works.

Michelle

Elizabeth zei

Weer zo'n schitterende creatie evenals de vorige!! Die Indianen blijven leuk.

Anoniem zei

"I love it"
Lirios geweldig en nog bedankt voor de moeite van de les en natuurlijk de tube.
Lieve groet, Maria