dinsdag 7 augustus 2012

Spectrum Glass Company


Van de week kreeg ik een nieuwsbrief van Spectrum Glass Company (USA).
Ik ken ze al jaren vanwege hun mooie gratis patronen om glas-in-loodafbeeldingen te maken.
Hieronder een voorbeeld van zo'n glas-in-loodafbeelding (niet door mij gemaakt):

hummingbird-glas-in-lood

Het "lege" patroon van deze glas-in-loodafbeelding kun je vinden bij Free Patterns (Hummingbird).
[via de hoofdpagina: klikken op het plaatje Stained Glass (glas-in-lood), daarna  op Patterns & Galleries op de menubalk en dan op Free Patterns]
Als je wilt weten wat je ermee kunt doen, ga dan naar een glas-in-lood-les van mij die ik in 2006 geschreven heb.
Onderaan die les staan trouwens meer links naar andere glas-lessen van mij.
En denk eraan: filters kun je downloaden bij Waldgeist

Geen opmerkingen: