vrijdag 8 juni 2012

Lost Love


lost-love2

De misted tube van de vrouw kun je bij mij downloaden.
Voor de achtergrond heb ik een Urban Jungle-texture gebruikt van Across The Pond Designs
Was gratis. Moet ik even opzoeken. Gevonden!
http://across-the-pond-designs.blogspot.nl/2012/04/brat-packdesigners-choice.html
Je kunt de set Urban Jungle ook bij Cutout Queens downloaden.
En daarop heb ik het halftoon-effect van PSP toegepast (te vinden onder Artistieke Effecten).
Hieronder een printscreen van de instellingen:

printscreen halftone

Een paar elementen heb ik uit de koop-scrapkit Evanescence gehaald.
De wordart zit er niet in.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lirios wat een bijzonder mooie creatie, ben bezig geweest om ook zoiets voor elkaar te krijgen maar....no way.
Bedankt weer voor al het werk wat je er in hebt gestoken.
Fijn weekeinde gewenst.
Lieve groet, Maria

PSP-Filiaal zei

Bedankt Maria voor de complimenten. Wat ik niet gezegd heb is dat ik meestal speel met schaduw en licht (Cross Shadow-filter van Graphics Plus). Ook gebruik ik vaak foto-filters voor meer contrast, of het verdiepen van een kleur. Naam: Nik Software, Color Efex Pro 3.1. Te downloaden bij Waldgeist. O ja, ik ben ook gek op nevel, mist, wolken. Geeft een mooi effect, vind ik.