maandag 24 oktober 2011

La Zorra

la-zorra-grijs

Heel toevallig, terwijl ik bovenstaand plaatje aan het fabriceren was, had mijn man het gisteren over El Zorro, de film waar Antonio Banderas in speelt.
Gelijk wist ik de naam voor mijn plaatje: La Zorra. (Zorro betekent trouwens Vos).
Bij mij kun je de tube van de vrouw met pistool downloaden.
De rest bestaat uit de scrapkit Steampunk van Mamrotka (24 lip = Pools voor juli 2011). Behalve de gouden glitter.
Deze kit is voor $2,75 te koop bij E-Scape and Scrap
O ja, de font heet Angryblue. Gratis te downloaden bij Dafont

1 opmerking:

Anoniem zei

Lirios deze creatie is ook weer zo geweldig evenals de naam die je eraan hebt gegeven, ik wist de betekenis hier niet van, die DVD heb ik trouwens ook, smullen.
Bedankt voor de mooie tube, heb het wel niet zo op geweertjes maar het hoort wel bij El Zorro, haha.
Lieve groet, Maria