zondag 18 september 2011

ArtRage metallic glitter

In het plaatje een stukje verderop A Little Birdie heb ik een scrapkit-element gebruikt met wat glitter erin. Dat deed me denken aan het programma ArtRage
Daarmee kun je namelijk metallic glitter produceren. Dat kan volgens mij niet met de ArtRage Starter Edition, die gratis is.
Daarin werkt de metallic slider niet. Maar wel met de Pro-versie. Deze versie is niet gratis!

ArtRage

Hieronder een voorbeeld met wat ik met metallic glitter bedoel:

glitter-voorbeeld

Ik heb het al eerder over ArtRage gehad in 2008. Lees verder ...
Mocht je geïnteresseerd zijn in het maken van digitale glitter, dan kun je een tutorial volgen bij Humbug Graphics Galore:
http://humbuggraphicsgalore.blogspot.com/2009/05/metallic-glitter-in-artrage.html
Deze tutorial is in het Engels. Of er een Nederlandse les bestaat, weet ik zo gauw niet.

Geen opmerkingen: