donderdag 18 augustus 2011

Tanisha 2

starlight

De Tanisha-tube kun je bij Fantasy Moments downloaden (28 september 2010). Gaat via Rapidshare (klik op de groene knop Download). *
Koop-kit Violet Meadow van Mary Pop Designs
Het masker (nr 19) is van Witchy's Heart (5 mei 2011).
Opmerking: ik geef meestal de hoofd-link van een site en niet een directe link, in de hoop dat er dan ook gekeken wordt naar de rest van de website of blog.
De sterretjes zijn van het koop-programma Mystical Lighting van Auto FX Software. Het is wel extreem duur, vind ik.
Je kunt ook de gratis fairy-dust brushes van Yarrow gebruiken (12 oktober 2009).
Wordart Violet Skies van Candy's Treats (augustus 2010). Of die nog gratis te krijgen is?
Kijk toch maar verder rond op Diane's blog, want ze maakt prachtige dingen. En veel is gratis.

* Er schijnen moeilijkheden te zijn met het downloaden bij Rapidshare. Daarom heb ik een tiental Tanisha-tubes gezipt die je bij mij kunt downloaden.
Zie verder Tanisha 1

1 opmerking:

Anoniem zei

Schitterend mooi Lirios, die bordeaukleurige met die bladeren, de kit heb ik tot nog toe alleen naar gekeken, mooie designer ook, heb meer kits van haar bekeken.
Je hebt weer je best gedaan.
Liefs Maria