zaterdag 23 oktober 2010

Gothic Fall

gothic-fall

Ik heb nog een herfstachtig plaatje gemaakt met dezelfde tube als hieronder. Je kunt 'm bij mij downloaden.
De kleurige elementen die je ziet heb ik uit 2 scrapkits gehaald. Alle twee heten ze Falling For Elias. Het thema voor de blog train van oktober. Met Elias wordt bedoeld: Elias Chatzoudis. Ik had eigenlijk dus een Chatzoudis-tube moeten gebruiken, maar daar word je mee doodgegooid. Bovendien ben ik er niet echt kapot van. Dus daar heb ik van afgezien.
Daarnaast heb ik nog wat lukraak bij elkaar gesprokkeld, zoals de geblokte overlay van de freebie kit Hocus Pocus van New Life Dreams (najaar 2009).

Oké. Het hoofdstation van de blog train Falling For Elias kun je vinden bij



Uit de kit van Jessica van Gothic Inspirations heb ik de donkerrode geblokte ballen gehaald.
Maar het merendeel van de scraps die ik gebruikt heb komt uit de Falling For Elias-kit van Jo.

Geen opmerkingen: