dinsdag 10 november 2009

Kerstwens

xmas

Tube van de vrouw is bij mij te downloaden.
Cluster-frame (waxinelichtje en bessen) van Raspberry Road Designs (7 november 2009).
De achtergrond(en) heb ik gemaakt met een overlay van Scraps Anonymous (CU Blog Train freebie Be Thankful - 1 november 2009).
De overlay is van origine grijs. Zie verkleind voorbeeld hieronder en daar weer onder dezelfde overlay in twee andere kleuren.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hoe je een overlay moet gebruiken heb ik hier uitgelegd.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi, ik wil je even bedanken voor de uitleg die je steeds geeft. En voor de mooie tubes die je ter download aanbiedt. Ik ben er erg blij mee. Ik moet wel bekennen dat ik nog niet alles snap. Maar gaandeweg word ook ik steeds handiger met PSP.

Dank je wel hoor!