vrijdag 9 oktober 2009

Poser

Ik heb maar weer eens een poser gebruikt.
Een echte fan ben ik niet van die onnatuurlijk uitziende figuren, maar soms zit er wel wat aardigs bij. Zoals deze dame:

plush1

Nog eentje:

Photobucket

De poser kun je downloaden bij PC Graphic Solutions
De kit die ik voor beide plaatjes gebruikt heb heet Plush. Te downloaden bij Gems Taggin' Scraps (25 februari 2009).
De vogeltjes tube (extensie PNG) kun je bij mij downloaden.
De gouden frutsels (onderste plaatje) komen uit de scrapkit Honeysuckle Rose van The Quill and Parchment (11 januari 2009).
De witte font Venus Rising is overal te downloaden. Google maar.
De rode font in het bovenste plaatje heet Valeria Script Two. Kun je bij mij downloaden.
De rode font in het onderste plaatje heet Exmouth, gratis en overal te downloaden.

Geen opmerkingen: