maandag 14 september 2009

Pretty Daisy PSP-script

pretty daisy bloem

Deze bloem hierboven heb ik met het (gratis) Pretty Daisy PSP-script van Mousey gemaakt.

Hieronder een voorbeeld van Mousey zelf.

pretty daisy preview

Je kunt het script bij haar downloaden (25 juli 2009). De Engelse instructie zit erbij.
Let op: in juli 2012 heb ik te horen gekregen dat het script niet meer te krijgen is bij Mousey.
Voorlopig kun je het tot nader order bij mij of hier downloaden.
Voor degenen die het Engels niet machtig zijn, zet ik hieronder in het kort neer hoe ik 'mijn' bloem gefabriceerd heb.

- Download het script. Om het RAR-bestand uit te pakken heb je een wachtwoord nodig: mousey.
- Pik het PSP-script-bestand eruit en plaats het in de map Restricted/Beperkt van PSP.
- Start PSP. Ik heb PSP 9 gebruikt, maar volgens Mousey werkt het script in alle versies vanaf PSP 9.
- Klik op het zwarte driehoekje van de script-optie. Zie printscreen hieronder.

Image and video hosting by TinyPic

- Als die optie niet in je werkbalk bovenin zit, ga dan naar menu Beeld > Werkbalken > Script.

Het script gaat lopen en vraagt je een aantal dingen, zoals 'welke kleur moet de bloem krijgen?' Kies dan een kleur uit. Klik op OK en het script gaat verder. Halverwege moet het bloemblaadje vermenigvuldigd worden in de filter Mura Meister Copies. Gebruik de gegevens die Mousey verstrekt in het bestand Mura Meister Copies1.jpg.

Daarna moet het hart van de bloem een kleurtje krijgen. Daarvoor heb je Eye Candy Impact 5 nodig.
Alles gebeurt in feite vanzelf. Klik op OK en de bloem is klaar.

Zie ook wat ik geschreven heb over het Spiked Flower PSP-script.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De links van die side waar je de scrips kunt nemen werkt niet meer
is wel jammer dat je bij haar de scrips niet meer kunt menemen

Liefs Gerda

PSP-Filiaal zei

Gerda, je kunt het script voorlopig bij mij downloaden. Ik heb de link bij Pretty Daisy PSP-script (14 september 2009) gezet.

Anoniem zei

Sorry ik kan de scrip niet vinden
Of ik kijk verkeerd

Liefs Gerda

PSP-Filiaal zei

Ik had de link bij Box neergezet, maar daar heb ik de laatste tijd problemen mee. Probeer het maar bij 4shared. Daar kun je alleen maar downloaden als je je geregistreerd hebt! Is gratis.

http://www.4shared.com/zip/dCFK_e84/PrettyDaisy_by_mzmousey.html

Anoniem zei

Het is gelukt
Dit is mijn bloem
[URL=http://www.postsmile.com/][IMG]http://img811.imageshack.us/img811/722/mijneerstebloem.png[/IMG][/URL]
ik hoop dat je hem zien kunt
dank je wel voor de link

Liefs Gerda

PSP-Filiaal zei

Ik heb hem gezien! Blauw met een geel hartje. Leuk om te doen toch?
Groetjes, Lirios