zaterdag 27 juni 2009

Raving beauty

raving beauty

Het PSP forum waar ik lid van ben gaf als opdracht: maak iets met het gegeven masker.
Zie hieronder het masker (rechtsklikken/opslaan) en hierboven het resultaat:

masker

Op het masker heb ik een brushed metal-effect toegepast van Eye Candy Impact.
Daarna nog wat tubes en wordart erop gezet en dat was het eigenlijk.
De vrouw is artwork van Cris Ortega. Of het een betaalde tube is of een gratis tube weet ik niet meer. Kijk even bij Artists that Allow. Op die site staan tubes van veel kunstenaars die toestemming hebben gegeven om hun werk zonder betaling te gebruiken.

2 opmerkingen:

Carla zei

mooi gemaakt Marianne!
Van welk forum heb je deze opdracht als ik vragen mag?

PSP-Filiaal zei

Cavazo, wil je per e-mail contact opnemen met me?