maandag 5 juli 2010

Stella

pspcreatief-mask29

De tube (fairy) kan bij mij gedownload worden.
Ik heb onderdelen uit 2 scrapkits gebruikt:
- veertjes en glitter uit de kit Chickadee van Mirella ( 17 maart 2009)
- transparante bloemvorm op de achtergrond uit de kit Azur van Seni Designs (juli 2008).
Of de laatste kit nog verkrijgbaar is? Nee, heb ik intussen vernomen. Dus zet ik de transparante bloem hier maar neer.
De achtergrond is een masker waarop ik 2 effecten heb toegepast:
- Fritillary (de blokjes) van Xero filters (gratis)
- twee kleuren: Nik Color Efex Pro (niet gratis)

2 opmerkingen:

Jeanet zei

Helaas...de link van de kit werkt niet meer....prachtig die transparante bloem!

PSP-Filiaal zei

Was ik al bang voor dat-ie niet meer beschikbaar zou zijn. Ik heb de transparante bloem ge-upload. Nu kun je hem bij mij downloaden.
Toedeloe Jeanet.